Vertrek - Reisverslag uit Albany, Australië van Raymond Jansen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Albany, Australië van Raymond Jansen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg Raymond

20 November 2013 | Australië, Albany

Nog 7 dagen en dan vertrek ik voor mijn grootste avontuur tot nu toe; deelname aan de Clipper Round The World zeilrace. Deze zeilrace is uniek, omdat 40% van de deelnemers (ca. 600) nog geen enkele zeilervaring had (w.o. ik). Zeker zo uniek is, dat dit vanuit mijn werkgever De Lage Landen DLL) plaatsvindt. DLL is een wereldwijde organisatie, die inruim 40 landen vertegenwoordigd is en op deze wijze - door 17 medewerkers (members); elke etappe 2 - medewerkers sterker met elkaar verbonden wil laten worden. Door een heel programma er om heen slagen ze er aardig in om zo'n netwerkorganisatie te worden; ruim 500 mensen wereldwijd bijv. doen ook aan de virtuele race (simulatiegame met dezelfde etappes) mee.

Nog 7 dagen en dan vlieg ik naar Albany WA, waar uiteindelijk op 3 december de start van minn etappe plaatsvindt. Ik kijk er naar uit....

  • 20 November 2013 - 09:08

    Johan:

    Mooi man! Gaaf dat je dit mag doen

  • 20 November 2013 - 09:30

    Roel Stavast:

    Raymond,

    een behouden vaart en heel weerom!

  • 20 November 2013 - 09:35

    Monique:

    Ik wens je heel veel succes tijdens dit geweldige avontuur!!!


  • 20 November 2013 - 10:24

    Wessel Bergsma:

    Raymond,

    Geniet ervan!!

    Gr. Wessel

  • 20 November 2013 - 10:42

    Mariska Voesten:

    Heel verl succes Raymond!!!

  • 20 November 2013 - 12:27

    Ellen:

    Het komt nu dichtbij Ray! Na de bootcamp en de trainingen in de UK ben je zo goed als kan voorbereid om dit avontuur. Ik wens je een goede reis naar Albany en vanaf daar een ongelofelijk mooie race! geniet ervan, pas op jezelf en kom terug met veel verhalen!

  • 20 November 2013 - 16:28

    Broer Konijn:

    He Raymond (Oud tafelaar RT129),
    Dat je niet kan zeilen is w.s. niet het probleem.
    Ik hoop echter wel dat je kan zwemmen (w.ss minstens zo belangrijk)
    Ook ik wens je een behouden vaart, maar mocht het misgaan.....blijven watertrappelen!


  • 20 November 2013 - 19:54

    Ruud:

    Prachtige kans, top uitdaging en avontuur.
    Geniet ervan en gezond weer terug.

  • 20 November 2013 - 21:21

    Klaas Bos:

    He Raymond,

    Heel veel plezier toegewenst op deze enorme uitdaging die jij aangaat!
    Een behouden vaart en vooral genieten op die paar m2 meter en kom terug met verhalen!

    PS : voor Ria wordt gezorgd!

  • 22 November 2013 - 12:29

    Pa:

    Geniet vooral van dit fantastische avontuur en behouden vaart maar wees ook zuinig op je zelf

  • 25 November 2013 - 09:39

    Lolke:

    Raymond,

    Wat een avontuur, veel plezier en kop d'r bij houden hé:

    "op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen".

Tags: vertrek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Raymond

Actief sinds 02 Okt. 2013
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 10020

Voorgaande reizen:

28 November 2013 - 10 Januari 2014

Clipper Round the World 2013/14 - Leg 4

02 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: